divendres, 29 de febrer del 2008

avui es creuen els nostres camins

Avui es creuen els nostres camins, per primer cop o potser no; però la qüestió és que es creuen, que per un moment alguns pensaments hauran passat per les nostres ments de la mateixa forma o en formes oposades. Aquest fet es pot considerar extraordinari però res ho és al costat del cos humà no?

Bé us deixo entrar a un raconet dels meus pensaments, les entrades no seran molt regulars perque la meva ment tampoc ho és... i moltes d'aquestes és probable que siguin tonteries o grans evidències però la complexitat de la ment es redueix a simplicitats com la raó per la qual els bolis "bic" tenen el tap foradat. ( Si algú ho vol saber que m'ho pregunti que jo ho sé).

Que gaudiu per aquí dins!!

Xitos!

3 comentaris:

Manel ha dit...

weeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Soc lo primer ha fer un comentari(a no ser que algu se m'adelante mentres escric aixo...)
Nomes dir que moltes felicitats per haver creat un blog, i weno lo miilor de tot es ke ara ja tinc algun lloc mes on escriure comentaris sense cap ni peus(com este)(i si, no hai dit res de la entrada(cosa no gens extranya(pregunta a Julia)(A si també abuso dels parentesis).
Pos no res, a prtir d'ara tindras un allau de comentaris, a totes les entrades,majoritariament sense sentit.
Salutacions.

Jubilee ha dit...

Està foradat perquè quan bufes faigue sorollet...
Els va inventar un professor de música, és l'antecedent de la flauta dolça.

F A N I A!!

Perquè tenen el tap foradat? I perquè no s'aseca la tinta?

Aida ha dit...

Fania
1. Podries avisar que tens espai. (No m'agrada anterar-me'n per atres persones)
2. Jo vull saber per què?!!

Enga wapa mols besitos vale?